آشنایی بیشتر با ترکیبات بی نظیر سس

در حالی که هم عوامل حسی سطح پایین و هم عوامل شناختی سطح بالا به جذابیت و مصرف غذا در افراد مسن مبتلا به زوال عقل کمک می کنند.

ارزش نسبی این عوامل حسی و شناختی برای تأثیر افزودن سس فرانسوی تک نفره دلپذیر بر مصرف غذا، زیرا این دانش ممکن است هنگام در نظر گرفتن اثربخشی افزودن سس به غذاهای روزانه برای افراد مسن مبتلا به زوال عقل مفید باشد.

یعنی افزودن سس روی غذا برای سالمندان مبتلا به زوال عقل در کشورهایی که ممکن است سالمندان با سس سس آشنا نباشند نیز موثر است؟

در اینجا، بررسی کردیم که آیا افزودن سس فرانسوی سالاد بر مصرف میان وعده در میان سالمندان ژاپنی مبتلا به زوال عقل تأثیر می گذارد یا خیر.

در مقایسه با فرانسه و سایر کشورهای غربی، پاک کردن سس با غذا ممکن است در میان افراد مسن ژاپن رایج نباشد. بنابراین، اگر افزودن سس باعث افزایش مصرف غذا در میان افراد مسن مبتلا به زوال عقل در ژاپن شود، می‌توان تصور کرد که عوامل حسی سطح پایین نسبت به عوامل شناختی سطح بالا نقش قوی‌تری در اثر افزودن سس خردل قارچ دارند.

تحریک حافظه در مطالعه حاضر، ما از تنقلات انگشتی به جای فینگر فودهای مورد استفاده در پویت و همکاران استفاده کردیم، زیرا تنقلات انگشتی معمولاً توسط ساکنان خانه سالمندان در ژاپن مصرف می‌شود، در حالی که غذاهای انگشتی (یعنی غذاهای غیر اسنک که با انگشت خورده می‌شوند) مصرف نمی‌شوند. . علاوه بر این، تنقلات شیرین به عنوان ابزاری بالقوه برای مداخلات تغذیه ای با افراد مسن مبتلا به زوال عقل در نظر گرفته می شود، زیرا آنها تمایل به ترجیح غذاهای شیرین دارند.

مطالعه حاضر شامل دو آزمایش بود. در آزمایش 1، ما از تست‌های مقایسه زوجی برای مقایسه انتخاب‌ها و میزان مصرف یک میان‌وعده انگشتی با سس سالاد رژیمی شکلات و بدون سس در موقعیت‌های واقعی میان‌وعده استفاده کردیم.

ما از سس شکلاتی استفاده کردیم چون یک سس معمولی برای شیرینی است و رنگی (قهوه ای تیره) دارد که تضاد بصری بالایی با رنگ روشن بامکوچن و بشقاب سفید دارد.

  • منابع:
  1. Addition Of Sauce Enhances Finger-Snack Intake Among Japanese Elderly People With Dementia
  • تبلیغات:
  1. توت میوه ای بسیار شگفت انگیز
  2. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  3. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  4. سیب سبز برای درمان انواع نوع دیابت