البسه بیمارستانی اصفهان جان یک کودک را از خطر عفونت نجات داد

متخصصان بهداشت باید البسه بیمارستانی اصفهان را برای حرفه خود بپوشند. بنابراین پوشیدن البسه بیمارستانی ضروری است.

البسه بیمارستانی برای حرفه های بهداشتی است. بسته به عملکرد، می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد. مثل همه لباس های کار باید راحت باشد. در بیمارستان ها و مراکز درمانی، کارکنان پرستاری از البسه بیمارستانی استفاده می کنند. چه سفید، صورتی، سبز یا آبی، پوشیدن این البسه الزامی است.

البسه بیمارستانی امکان محدود کردن عفونت ها و کاهش آلودگی را فراهم می کند. از متخصص مراقبت های بهداشتی در برابر پاشش مایعات دارویی یا بدن که ممکن است آلوده باشند محافظت می کند .از آنجایی که روپوش پزشکی را می توان در دمای بالا شست، از انتقال میکروب ها از یک بیمار به بیمار دیگر یا به مناطق دیگر بیمارستان یا به خانه جلوگیری می کند.

البسه بیمارستانی

رنگ سفید البسه پزشکی نماد پاکی است و با همبستگی نشانه ای از بهداشت است. این به بیماران در مورد کیفیت مراقبت اطمینان می دهد. لکه به راحتی روی یک کت سفید دیده می شود و بنابراین به محض ظاهر شدن لکه می توان آن را ضد عفونی کرد.
در اتاق عمل، البسه های پزشکی اغلب سبز یا آبی هستند. در واقع، با روشن شدن اتاق عمل، رنگ های سبز و آبی کمتر از رنگ سفید بازتابنده و خیره کننده هستند، از طرفی لکه های خون را می توان راحت تر روی البسه سبز یا آبی تمیز کرد.

عملکرد اصلی البسه های بیمارستانی جلوگیری از تماس کاربر با عوامل آلوده کننده یا جلوگیری از آلوده کردن افراد، اشیا، نمونه ها و غیره توسط کاربر است. پس از استفاده، این روپوش ها دور ریخته می شوند. این امر ایمنی بیشتر و بهداشت بهتر را تضمین می کند.

البسه ها به طور کلی شل، سبک و راحت هستند، بنابراین می توانید برای مدت طولانی بدون احساس گرفتگی از آن استفاده کنید. علاوه بر این در برابر رطوبت، عوامل شیمیایی و گرما نیز مقاوم هستند.

بستری شدن در بیمارستان همیشه برای یک بیمار یک لحظه پیچیده است. سوالی که همیشه پیش می آید این است که چه لباسی را برای بستری انتخاب کنیم؟ البسه های بیمارستانی به همین منظور تولید شدند. تا بیماران بتوانند در محیط بیمارستانی احساس راحتی کنند.