اولین تجربه هیجان انگیز با موتور بدین صورت می باشد

موتورسواری یک تجربه منحصر به فرد است. سوارکار شرکت کننده فعالی در مذاکره در پیچ ها، بازی همراه با ریتم جاده، تعویض دنده، شتاب گیری و ترمزگیری با دقت است.

فرقی نمی‌کند به محل کار بروید و برگردید، رفاقت یک سواری گروهی در آخر هفته را ترجیح می‌دهید یا از مناظر یک گردش خارج از پیاده‌رو لذت می‌برید، آرادبرندینگ تمام حواس شما را درگیر می‌کند و حس آزادی هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند.

در کنار این آزادی، مسئولیت نیز وجود دارد. همه ایالت ها برای نشان دادن حداقل مهارت و دانش سواری به نوعی مجوز برای سوار شدن در خیابان نیاز دارند و بیمه مسئولیت نیز لازم است.

اگر ایالت شما قبل از درخواست سگ جیبی نیازی به یک دوره آموزشی عملی ندارد، به هر حال برای یادگیری مهارت های اولیه سوارکاری و نحوه ایمن ماندن در ترافیک، یکی را در نظر بگیرید.

راندن موتورسیکلت به حس هوشیاری و قدرت و هماهنگی بیشتری نسبت به رانندگی با ماشین نیاز دارد. سواری همچنین شامل خطراتی است که در هنگام رانندگی با وسایل نقلیه دیگر با آن مواجه نمی شوید. موتورسواران به مهارت مانور بیشتری نیاز دارند و در تصادف آسیب پذیرتر هستند.

جیوه در لامپ تصویر تلویزیون به دلیل مشخصات باریکی که دارند به راحتی مانند اتومبیل یا کامیون دیده نمی شوند. سایر رانندگان، به ویژه آنهایی که موتورسیکلت سوار نیستند، ممکن است در ترافیک به دنبال موتور سیکلت نباشند. این موضوع موتورسوار را به ویژه در تقاطع ها در معرض خطر قرار می دهد.

همه این خطرات را می توان از طریق آموزش و آموزش مدیریت کرد. بنیاد ایمنی موتورسیکلت نکات و ویدیوهای متنوعی را در مورد ایمنی عمومی رانندگی و همچنین در مورد جنبه های خاص قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ ارائه می دهد.

MSF یک دوره آنلاین تعاملی 3 ساعته به نام Basic eCourse ارائه می دهد که جزء کلیدی Basic RiderCourse عملی است، اما می تواند به عنوان یک برنامه مستقل نیز تکمیل شود.

گرافیک ها و ویدئوها به شما کمک می کند تا اصول موتورسواری را درک کنید و تشخیص دهید که آیا سواری برای شما مناسب است یا خیر. دوره الکترونیکی پایه شامل یک گزینه زبان اسپانیایی است.

  • منابع:
  1. Motorcycle Roadway Safety
  • تبلیغات:
  1. اهمیت تولید و عرضه انواع لباس
  2. بررسی مصرف انواع نوشابه
  3. پسته مؤثر در تغذیه مناسب است
  4. استفاده از مرکب در چاپ