با استفاده از پیاز داغ چیپسی کودکان خود را به خوردن غذا تشویق کنید

وقتی به دنبال بهبود تغذیه کلی خود هستید، پیاز داغ چیپسی شگفت انگیز را در نظر نگیرید. در اینجا برخی از فواید سلامتی جامد پیاز وجود دارد که باید هنگام بهبود تغذیه کلی یا کمک به پیشگیری از بیماری‌های مزمن بدانید.

فلاوانوئیدها از مزایای سلامتی پیاز هستند
پیاز پیاز یکی از غنی‌ترین منابع فلاونوئیدهای رژیمی است و دو زیر گروه مورد توجه خاص هستند. پیاز ذخیره‌سازی زرد روی پس‌زمینه سفید آنتوسیانین‌ها که رنگ قرمز/بنفش را به برخی از انواع و فلاوانول‌ها مانند کورستین می‌دهند، که مسئول پوسته‌های زرد و قهوه‌ای سایر انواع پیاز است. کوئرستین در همه انواع پیاز وجود دارد.

فلاونوئیدها آنتی اکسیدان هستند. آنها ذراتی را در بدن به نام رادیکال های آزاد که به غشای سلولی آسیب می رسانند، از بین می برند. آنها ممکن است برخی از آسیب هایی که رادیکال های آزاد ایجاد می کنند را کاهش دهند یا حتی از آن جلوگیری کنند.

تحقیقات زیادی بر روی کورستین متمرکز شده است که در سطوح بالایی در پیاز یافت می شود. مطالعات نشان داده اند که کورستین با فعالیت های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود از بیماری قلبی و چندین نوع سرطان محافظت می کند.

پیاز داغ

اینولین یک فیبر غذایی محلول است که در پیاز یافت می شود اینولین یک الیگوساکارید طبیعی است که متعلق به گروهی از کربوهیدرات ها به نام فروکتان است. به نظر می رسد اینولین چندین عملکرد تقویت کننده سلامتی از جمله ترویج باکتری های سالم روده را نشان می دهد. اینولین یک پری بیوتیک است و با حفظ (تغذیه) باکتری های مفید به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

اینولین مانند سایر فیبرها به هضم غذا کمک می کند و از یبوست جلوگیری می کند. اینولین همچنین ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند و در رابطه با بهبود جذب کلسیم در حال مطالعه است.

توجه: اگرچه بسیاری از مصرف‌کنندگان به مکمل‌های فیبر متکی هستند، توصیه یک رژیم غذایی با فیبر بالا که شامل پیاز است، برای به دست آوردن مزایای مواد مغذی اضافی در غذاهای کامل، بهترین است. پیاز p12 – لایه‌های طعم و مواد مغذی پیاز شگفت‌انگیز لایه‌هایی از طعم، رنگ و بافت را برای طیف گسترده‌ای از غذاها و غذاها فراهم می‌کند. علاوه بر این، پیاز یک غذای فوق العاده است که مواد مغذی و فواید قابل توجهی برای سلامتی دارد.