تاثیر شیر خام در کیفیت ماست قالبی

تماس با ما اطلاع و آگاهی از قیمت خرید انواع مختلف ماست تک نفره میهن با کیفیت را در پی دارد.

تاثیر شیر خام در کیفیت ماست قالبی چیست؟ آیا کیفیت شیر خام تحویل گرفته شده در مراکز تولیدی لبنی تاثیری در میزان خرید و فروش ماست قالبی دارد؟ مشخصات فیزیکی و شیمیائی شیر خام در تولید ماست باید به چه نحوی باشد که محصول نهایی از کیفیت بالائی برخوردار باشد؟
هرچقدر مراکز تولیدی لبنیات در انتخاب شیر خام مورد استفاده خود برای تهیه فراورده های لبنی بیشتر حساس باشند و شیر را از لحاظ کیفی بسیار دقیق مورد ارزیابی قرار دهند, محصولات تولید شده نیز دارای کیفیت بسیار مطلوب و بالایی خواهند بود.
در این مورد ماست نیز مستثنی نخواهد بود و به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات لبنی باید در تولید آن از شیر خام با کیفیت استفاده نمود.این شیر می بایست از نظر میکروبی دارای کیفیت بالایی باشد در غیر این صورت به تغییر طعم و ایجاد طعم های نامطلوب نظیر طعم تلخ و تند در فرآورده نهایی منجر خواهد شد.

ما دراین مرکز بهترین پودر شیر خشک پرچرب را با کیفیت بسیار عالی به صورت عمده به فروش می رسانیم.

میکروارگانیسم های مختلف ممکن است از رشد و فعالیت آغازگرها جلوگیری کنند.شیر مورد استفاده همچنین باید عاری از ترکیبات بازدارنده رشد میکروبی مانند آنتی بیوتیک ها و هرگونه افزودنی یا نگهدارنده باشد.ترکیبات شیمیائی شیر از نظر میزان ماده خشک به عنوان ماده قوام دهنده ماست, مقدار جربی به عنوان عامل موثر در طعم ماست, طعم لاکتوز به عنوان منبع انرژی آغازگرها و مقدارپروتئین به عنوان عامل اصلی تشکیل لخته در ویژگی های فیزیکی و شیمیائی فرآورده نهایی نقش دارد.معمولا در کارخانه های تولید شیر و فرآورده های لبنی از بهترین شیرهای دریافتی برای تولید ماست انتخاب می شود.
منبع: فروشگاه لبنیات ایران