تخفیف 75 درصدی زعفران در تهران همه رو شگفت زده کرد

استفاده از زعفران در تهران به مقدار کم برای کودکان و نوزادان مفید است. زعفران دارای مقادیر زیادی کلسیم و منیزیم است که می تواند ساختار استخوان ها را تقویت کند و همچنین خواص ضد باکتریایی زعفران برای سلامت دهان و دندان کودکان و نوزادان مفید است.

مسکن ضد افسردگی:
در طب سنتی از دمنوش زعفران به عنوان یکی از بهترین روش های طبیعی برای درمان افسردگی، استرس و اضطراب استفاده می شود، مقدار کمی زعفران می تواند نوزادان و کودکان را آرام کند و ناراحتی آنها را کاهش دهد.
در واقع، نفت سفید، سافرانال و کامپروفول 3 ماده قابل توجه در زعفران هستند و اثرات آرامش بخشی دارند که می توانند به درمان این اختلالات کمک کنند.

چشم:
مطالعات نشان می دهد که نفت سفید و کروستین موجود در زعفران برای سلامت چشم و درمان اختلالات مربوط به چشم مانند دژنراسیون ماکولا مفید است.

قاعدگی:
تقریباً 85 درصد از زنان سندرم پیش از قاعدگی را تجربه می کنند. زعفران یک ماده ضد اسپاسم طبیعی است، مطالعات اخیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان می دهد که مصرف دو نوبت دمنوش زعفران می تواند به درمان سندرم پیش از قاعدگی و کاهش کمردرد و معده درد ناشی از قاعدگی کمک کند.

زعفران

کبد چرب:
از آنجایی که زعفران دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است، باعث شده است که زعفران دارای خواص ضد التهابی نیز باشد که می تواند به سم زدایی و پاکسازی کبد کمک کند و خطر ابتلا به کبد چرب و توده های کبد را کاهش دهد.

سنگ کلیه:
زعفران دارای خواص دیورتیک است که باعث افزایش مقدار ادرار می شود که می تواند به پاکسازی و سم زدایی کلیه و درمان سنگ کلیه کمک کند.

سرماخوردگی و آنفولانزا:
مقدار زیادی ویتامین C در زعفران وجود دارد که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خطر ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش دهد.

پودر زعفران را با آب داغ مخلوط کرده و برای رفع سرماخوردگی و سرفه بنوشید.