تهویه هوا با الگو جیب هودی در کت بلند مردانه انجام می شود

در کمر کمربند، به نوعی دامن بلند شد. این به اندازه کافی کوتاه بود که در گل و لای رد نمی شد و به اندازه کافی پهن بود که حرکت را آسان کند، اما همچنان بخش قابل توجهی از بدن را می پوشاند.

این کمربند، که یادآور کت بلند مردانه سام براون است، با حلقه‌های D برای قلاب کردن لوازم جانبی مانند دوربین‌های دوچشمی، جعبه‌های نقشه، شمشیر یا تپانچه همراه بود.

در پشت، یک شنل کوچک از روی شانه ها عبور می کند یک نوآوری برگرفته از قیمت هودی موجود در زمینه نظامی که آب را تشویق می کند تا ریزش کند.

در جلو، یک تفنگ یا فلپ طوفان در شانه وجود دارد که اجازه تهویه را می دهد. جیب ها بزرگ و عمیق هستند و برای نقشه ها و سایر ملزومات مفید هستند.

بند های سرآستین آستین های راگلان سفت می شوند و محافظت بیشتری در برابر آب و هوا ارائه می دهند. دکمه های یقه در گردن، و این هم برای محافظت در برابر آب و هوای بد و هم برای گاز سمی بود که برای اولین بار در مقیاس بزرگ در آوریل 1915 استفاده شد و تمامی این مسالئ به صورت ویژه در قیمت هودی دخترانه زمستانی بی تاثیر نمی باشند.

ماسک های گاز را می توان در یقه قرار داد تا هوا بیشتر شود. بسیاری از کت ها همچنین دارای آستری گرم و قابل جابجایی بودند که در صورت نیاز می توان از برخی از آنها به عنوان رختخواب اضطراری استفاده کرد.

در قسمت شانه‌ها، تسمه‌هایی حک می‌کردند که نشان‌دهنده رتبه پوشنده بود.
به طور خلاصه، همانطور که تینان خاطرنشان می کند، “الگوی جیب هودی بسیار بسیار مفید بود.”

اما لباس متمایز افسران، از جمله کت سنگر، یک پیامد ناخواسته غم انگیز داشت: آنها را به اهداف آسان تری برای تک تیراندازان تبدیل می کرد، به خصوص که آنها حمله را از بالای سنگر هدایت می کردند.

در کریسمس 1914، افسران با سرعت بیشتری نسبت به سربازان جان خود را از دست دادند. در پایان جنگ، 17 درصد از طبقه افسران در مقایسه با 12 درصد درجات کشته شدند و این باعث تغییر اساسی در ترکیب شد.

  • منابع:
  1. The Classy Rise of the Trench Coat
  • تبلیغات:
  1. شکر چه ارتباطی با اصلاح اخلاق یک فرد شد؟
  2. سفارشی سازی صندلی با پارچه رومبلی
  3. تکنولوژی پیشرفته در اختیار شما به همراه قفسه
  4. راز برداشت سیب زمینی از زمین کشاورزی