جارو دستی شمالی عمر فرش شما را بیشتر می کند

هنگام انتخاب جارو دستی شمالی باید فضای کف، نوع کفپوش، چیدمان کف، ترافیک داخل خانه، میزان و نوع زباله هایی که خدمتکاران شما که باید هر روز جارو کنند را در نظر داشته باشید.

وقتی همه اینها را مشخص کردید، انتخاب جارو آسان تر می شود. آن جاهایی که دسترسی به آن سخت است، متأسفانه، گرد و غبار تنها روی سطوح کف خانه‌های ما جمع نمی‌شود.

جایی که هوورها مزیت رقابتی واضح خود را نسبت به جاروها و گردگیری‌ها دارند. بسیاری از مکان‌های سخت در دسترس مانند قفسه‌های بلند و نواحی زیر میزها و پشت درها وجود دارند که تمیز کردن آنها با هوور بسیار دشوار است حتی از نوع دستی!

در این موارد، استفاده از جارو و خاک انداز با دسته های بلند می تواند به شما امکان دسترسی و انعطاف پذیری برای تمیز کردن این مکان های چالش برانگیز را بدهد. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع هر گونه وسایل خانه یا مبلمان را از این قسمت ها جدا کرده اید.

جارو

وسایل بزرگتر که می توانند به هوور شما آسیب برسانند، هوورها برای از بین بردن ذرات کوچکتر مانند گرد و غبار و مو کاملاً مؤثر هستند.

با این حال، اقلام بزرگتر مانند شیشه شکسته یا پاپ کورن ریخته شده می تواند باعث انسداد یا حتی آسیب به هوور شما شود. بار دیگر، با جمع آوری سریع و ایمن این اقلام مزاحم می توان از جارو و خاک انداز برای صرفه جویی در روز استفاده کرد.

جارو یا هوور؟ دختری که روی جارو پرواز می کند، در این مرحله، برخی از خوانندگان ما ممکن است این سوال را داشته باشند که کدام وسیله تمیزکننده از بالای آن بیرون می آید.

جارو و گردگیر یا هوور؟ حتی با وجود اینکه ما در اینجا موارد متعددی را فهرست می کنیم که جارو و خاک انداز می توانند موثرتر از هوور باشند، می توانیم فهرست مشابهی را نیز ایجاد کنیم که نمونه هایی را برجسته کنیم که جارو از جارو موثرتر است.

پیام این مقاله این نیست که یک مورد را به عنوان یک وسیله تمیزکننده برتر انتخاب کنید. درعوض، باید نشان داد که هر دوی این دستگاه‌های تمیزکننده مزایای خود را دارند و هر دو بخش حیاتی از زرادخانه نظافت شما را تشکیل می‌دهند.