خرید ماست هم زده مرغوب

علت خرید ماست هم زده چیست؟ مرغوب بودن ماست هم زده توسط چه کسانی تعیین می شود؟ خرید ماست هم زده مرغوب از چه طریقی میسر می شود؟
در میان تمام فرآورده های تخمیری شیر, ماست شناخته شده تر از سایر محصولات بوده و مقبولیت بیشتری در دنیا دارد.ماست در کشورهای اطراف دریای مدیترانه, آسیا و اروپای مرکزی مصرف بالایی دارد.
منشا تولید ماست به کشور بلغارستان مربوط می شود.قوام و طعم و مزه آن از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در بعضی از مناطق جغرافیائی ماست را با قوام بالا و سفت می پسندند و در جاهای دیگر بصورت نرم و روان علاقه به مصرف ماست دارند.
در بازارهای دنیا ماست منجمد را به عنوان دسر و از نوع آبکی آن به عنوان نوشابه استفاده می کنندمزه و طعم ماست از سایر فرآورده های اسیدی شیر متفاوت است.در ماست هم زده افزودن مایه به شیر در تانک مخصوص انجام شده و شیر حاوی مایه مخصوص, گرمخانه گذاری می شود سپس به سردخانه منتقل می شود و در انتها بسته بندی می شود.
ماست های هم زده نوعی از ماست هایی است که در جامعه مصرفی ایران بسیار خوب جواب داده است و مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. از این رو اکثر مراکز تولیدی و کاخانه های بزرگ لبنیات در سبد فرآورده های تولیدی خود حتما این نوع از ماست را جای می دهند.ماست هم زده پایه مناسبی برای تولید ماستهای میوه ای است و به علت لاکتوز پائین آن محصول لبنی پیشنهادی اکثر متخصصان به افرادی است که حساسیت به لاکتوز شیر یا سایر محصولات لبنی دارند.
ماست های هم زده بصورت فله, لیوانی, سطلی و در اندازه های یک نفره رستورانی بسته بندی می شود.قیمت خرید این محصول فوق العاده, رابطه مستقیم با وزن و نوع فروش و کیفیت تولید آن دارد.
ترکیبات یه ماست هم زده مرغوب باید به شرح زیر باشد:

  • چربی: در هر صد گرم معادل 2.5 گرم( 7.5 درصد )
  • قند: در هر صد گرم معادل 4.6 گرم( 3.5 درصد )
  • پروتئین: در هر صد گرم معادل 3.2 گرم( 12 درصد )
  • اسید چرب ترانس: صفر
  • اسیر چرب قابل اشباع: در هر صد گرم معادل 1.6 گرم( 16 درصد )
  • کربوهیدرات: در هر صد گرم معادل 4.6 گرم( 3.5 درصد )
  • سدیم: در هر صد گرم معادل 40 میلی گرم( 4 درصد )

ماست های هم زده مرغوب توسط متخصصین این صنعت قابل ارزیابی است و بعد از تائید توسط کارشناسان سایت بازار بزرگ لبنی ایران برای فروش عمده عرضه می شود.
منبع: فروشگاه لبنیات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.