دانش آموزی که به خاطر رنگ مو اخراج شد

به عنوان دانش آموزی که در تابستان گذشته موهای خود را صورتی، آبی و سبز رنگ کرده است، به شدت احساس می کنم BSM باید به دانش آموزان خود اجازه دهد موهای خود را به هر رنگی که می خواهند رنگ کنند.

طبق کتابچه راهنمای مدرسه ما، ما نمی توانیم موهای خود را به رنگی رنگ موی لاکچری کنیم که «به طور طبیعی در انسان یافت نمی شود».

این کتاب راهنما بیان می‌کند که دانش‌آموزان به گونه‌ای لباس نپوشند که «حواس‌پرتی ایجاد کند، توجه نامناسب را جلب کند یا از محیط آموزشی کم کند». به طور خاص، موهایی که “توجه بیش از حد” را به خود جلب می کنند مجاز نیستند.

با این حال، سوال من این است: آیا دولت از دانش آموزان پرسیده است که آیا رنگ موهای همکلاسی هایمان را منحرف می کند؟ آیا موهایی که رنگ شده به رنگ «غیرطبیعی» هستند واقعاً توجه نابجا را به دانش‌آموزی که آن را می‌پوشد جلب می‌کند؟

در طول تابستان، روندی که نوجوانان و بزرگسالان جوان موهای خود را با رز مشکی موقت رنگ می کنند، احیا شد. من و چند نفر از دوستانم رنگ موی آبی خریدیم و نوک تمام موهایمان را رنگ کردیم.

ما عاشق توانایی تغییر موهایمان در چند دقیقه و ماندگاری آن برای یک یا دو هفته بودیم. خیلی زود، تقریباً هر هفته رنگ موهایمان را تغییر می دادیم و بعد از هشت بار دوش گرفتن، تمام رنگ را شستیم.

من واقعاً آرزو می کنم که اگر می خواستم هر زمانی که نیاز به این کار داشتم می توانستم موهایم را صورتی لباس بلوچی کنم، اما با قوانین کد لباس BSM، این فقط یک رویا است.

با توجه به تجربه من در مورد موهای رنگ شده، این موضوع باعث حواس پرتی دیگران یا همکارانم نشد. اکثر همکارانم تا چند روز بعد از رنگ آمیزی آن حتی متوجه نشدند و وقتی متوجه شدند به سادگی از من تعریف کردند. مثلاً اگر یکی از همسالان ما موهای خود را سبز رنگ کند، ممکن است یک نگاه نیم ثانیه ای به همراه داشته باشد، اما هرگز باعث حواس پرتی از آموزش ما نمی شود.

شخصاً، من فکر می کنم هرکسی در مقایسه با جمعیت عمومی سبک و تنوع لباس خود را دارد. برای بسیاری از افراد، رب انار موهایشان می تواند به برجسته تر شدن استایل و افزایش اعتماد به نفس آنها کمک کند.

این راه دیگری برای ابراز وجود ما است، که به هیچ وجه برای تصویر کاتولیک که BSM در کد لباس منعکس می‌کند مضر نیست.

  • منابع:
  1. Students should be able to dye their hair unnatural colors
  • تبلیغات:
  1. نهالی که ویژگی مورفولوژیکی دارد
  2. سیمهای فلزی بهترین منتقل کننده برق
  3. انواع پاستا بسته ای و کربوهیدرات ها
  4. درخت پول در کشور ونزوئلا سوژه رسانه شد!