درب ضد سرقت با چشمان شما باز می شود

راه‌حل‌های قفل بدون کلید – که می‌توانند مجموعه‌های قفل سیمی یا بی‌سیم باشند – قفل درب ضد سرقت ارزان تبریز مدرسه و قفل‌های امنیتی کلاس درس را اجرا می‌کنند. برای کار با این قفل‌ها، معمولاً یک دستگاه، خواه یک صفحه‌کلید، خواننده RFID یا دستگاه دیگری باشد، در کنار در نصب می‌شود تا اجازه یا عدم دسترسی را بدهد.

صفحه کلید
صفحه‌کلیدها از کاربران می‌خواهند که یک کد پین را برای دسترسی به آن وارد کنند. در داخل مدارس، این نوع سیستم های درب ضد سرقت چوبی لوکس بیشتر در درهایی که از فضاهای محدود محافظت می کنند، مانند اتاق کارکنان، فضاهای ذخیره سازی یا اتاق سرور استفاده می شود.

صفحه‌کلیدهایی که می‌توانند یک کد پین برای همه کاربران یا کدهای پین منحصربه‌فرد برای هر کاربر ارائه دهند، گاهی اوقات برای امنیت بیشتر در کنار یک قفل کلیدی استفاده می‌شوند.

طرفداران

امنیت بهبود یافته زیرا نیازی نیست نگران گم شدن کلیدها و به خطر افتادن امنیت در نتیجه باشید.
قفل درب ضد سرقت ترک سفید های بدون کلید برای ایمنی مدرسه ویژگی های امنیتی دیگری مانند قفل خودکار را فراهم می کند.

هنگامی که با سیستم کنترل دسترسی مدرسه یکپارچه می شود، تیم امنیتی می تواند اعلان های بلادرنگ در مورد شرایط اضطراری را دریافت کند که به آنها اجازه می دهد به سرعت پاسخ دهند.
منفی

از آنجایی که برای اجرای موفقیت آمیز قفل صفحه کلید به کدهای پین نیاز است، کاربران می توانند کد خود را فراموش کنند به این معنی که نمی توانند دسترسی داشته باشند.
برای حفظ امنیت، کدهای پین باید به طور معمول به روز شوند و زمانی که دانش آموزان در نهایت از مدرسه فارغ التحصیل شدند یا کارکنان پست خود را ترک کردند.
هنگامی که از یک دستگاه صفحه کلید در کنار قفل درب ضد سرقت حیاط ایمنی مدرسه با کلید استفاده می شود، کاربران باید برای دسترسی به هر دو قفل استفاده کنند، که می تواند تجربه کاربری دشواری را ایجاد کند.
کارت های کلید RFID و جا کلیدی
معمولاً در بسیاری از تنظیمات دیده می‌شود، کارت‌های کلید RFID و جاکلیدی‌ها نیز توسط مدارس و کالج‌ها استفاده می‌شوند تا به دانش‌آموزان، کارکنان و بازدیدکنندگان اجازه دسترسی به فضاهای خاص در ساختمان‌هایشان را بدهند.

استفاده آسان، این اشیاء مجهز به RFID می توانند با کشیدن انگشت خود در مجاورت یک خواننده نزدیک در، دسترسی را فعال کنند.

بهره برداری و نگهداری آسان.
از کارت های کلیدی می توان به عنوان نشان شناسایی نیز استفاده کرد.
می تواند برنامه ریزی شود تا محدودیت های زمانی و مجوزهای مکانی خاص را فراهم کند.

  • منابع:
  1. SCHOOL CLASSROOM DOOR LOCKS AND DEVICES GUIDE
  • تبلیغات:
  1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
  2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
  3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
  4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟