رنگ روغنی نیم کیلویی برای ترمیم تابلو مونالیزا استفاده شد

چرا هنرمندان از  رنگ روغنی نیم کیلویی  استفاده می کنند؟ رنگ روغن به احتمال زیاد در قرن هفتم برای هنر مورد استفاده قرار گرفته است، اما تا قرن پانزدهم زمانی که نقاش فلاندری، یان ون ایک، فرمول رنگ روغن خود را ایجاد کرد، به یک رسانه پرکاربرد در اروپا تبدیل نشد.

قبل از استفاده از رنگ روغن، هنرمندان از رنگ تمپر استفاده می کردند. برخلاف رنگ روغن، رنگ تمپرا از مخلوط کردن رنگدانه با زرده تخم مرغ تهیه می‌شد.

مخلوط به‌دست‌آمده به‌سرعت خشک شد و به‌دست آوردن جزئیات دقیق سخت شد. رنگ ها اغلب کدر و محو شده بودند. رنگ روغن همه چیز را تغییر داد.

رنگ روغن با تعلیق رنگدانه در روغن، معمولاً روغن بذر کتان ساخته می شود. مخلوط به دست آمده رنگی زنده را حفظ می کند و به آرامی خشک می شود.

این به هنرمندان فرصت داد تا جزئیات کوچک را نقاشی کنند و نقاشی خود را در حین کار بر روی آن اصلاح کنند. به دلیل درخشندگی رنگ های روغنی، استفاده چشمگیر از نورپردازی که مشخصه بسیاری از نقاشی های رنسانس و باروک بود امکان پذیر شد.

رنگ

پس از انقلاب اولیه رنگ روغن، به رسانه ای برای نقاشان تبدیل شد. با این حال، در قرن نوزدهم، چیزی جدید برای کمک به رسانه برای حفظ محبوبیت خود مورد نیاز بود.

بسیاری از هنرمندان رنگ روغن خود را در استودیوهای خود با دست مخلوط می کردند. این فرآیند اغلب وقت گیر بود و باید روزانه انجام می شد، زیرا زمانی که ساخته شد، به خوبی ذخیره نمی شد.

سفر با رنگ روغن هم به همین سختی بود. هنرمندان هنگام سفر کیسه های کوچک یا مثانه ها را با رنگ های خود پر می کردند و در مواقعی که به رنگ نیاز داشتند مثانه را سوراخ می کردند. حتی اگر این کار برای مدتی کار کرد، رنگ در نهایت خشک می‌شد.

با این حال، در سال 1841، جان جی رند، هنرمند آمریکایی، لوله رنگ را معرفی کرد. به جای مثانه، رنگ را می توان در لوله های فلزی ذخیره کرد.

لوله‌ ها در طول سفر نمی‌ترکند و می‌توان آن‌ ها را محکم و محکم ببندید تا از خشک شدن رنگ جلوگیری شود. اختراع لوله رنگ در نهایت به نقاشان امپرسیونیست کمک کرد که در خارج از منزل برای انجام بیشتر نقاشی های خود سفر می کردند.