زغال دینام پارس باعث مرگ یک مکانیک در رامسر شد

زغال دینام یک ماشین الکتریکی دوار است که از میدان های الکترومغناطیسی به عنوان وسیله ای برای تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریسیته استفاده می کند.

از دو عنصر تشکیل شده است: یکی ثابت، استاتور، و دیگری متحرک، روتور است.

زغال دینام پارس از بهترینهای موجود در بازار می باشد و کیفیت خوبی دارد.

اولی به شکل یک استوانه توخالی است که دومی درون آن می چرخد.

هر دو سیم پیچ هادی های الکتریکی که مدارهای جداگانه ای را تشکیل می دهند.

زغال دینام برای تامین برق از قانون القای الکترومغناطیسی فارادی استفاده می کند.

هنگامی که موتور در حال کار است، یک تسمه روتور را به حرکت در می آورد.

چرخش یک میدان الکترومغناطیسی ایجاد می کند که نیروهای الکتروموتور را در سیم پیچ های استاتور القا می کند.

بدين ترتيب دينام برق را به صورت جريان متناوب تأمين مي كند كه سپس توسط يك يكسو كننده ديودي كه در خود دينام ادغام شده است به جريان مستقيم تبديل مي شود تا در باتري ذخيره شود.

زغال دینام

راندمان دینام تقریباً 80٪ است: این بدان معنی است که قدرت جذب یک کیلووات موتور با تولید 0.8 کیلووات برق مطابقت دارد.

هرگونه نقص سیستم را می توان با روشن شدن چراغ هشدار با نماد باتری در دسته ابزار نشان داد.

زغال دینام نقش حیاتی در عملکرد خودرو ایفا می کند.

الکتریسیته ای که تولید می کند و در باتری ذخیره می شود، برای تغذیه شبکه برق روی برد، که تمام دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی را کنترل می کند.

از موتور استارت گرفته تا چراغ ها، عبور از سیستم های لازم برای کارکرد موتور (اشتعال و احتراق) استفاده می کند. منبع تغذیه) و ایمنی (Abs، Esp).

جایگزین معیوب: هزینه تعویض آن چقدر است؟

زمانی که دینام خراب نیاز به تعویض دارد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که شماره سریال را بدانید که این مهم است که مشخصات مدل اصلی را بدانید و هیچ شگفتی نداشته باشید.