ساخت روکش کابینت برای انجام تحقیقات علمی

جزیره آبی یاقوت کبود این آشپزخانه چشم را بدون اینکه تحت تاثیر قرار دهد به خود جلب می کند. کابینت ها و کفپوش های چوبی بافت دار گرما می بخشند و به عنوان نقطه مقابل عالی عمل می کنند.

این آشپزخانه زیبا با روکش کابینت آبی پر جنب و جوش، شیرینی چشمی خالص است. طراح جیلیان هریس از تغییر رنگ هراسی نداشت، اما سایه پررنگ را با پشتی براق و براق و سخت افزار کروم براق متعادل کرد. کل فضا را اینجا بگردید.

رنگ‌های جواهری مانند سبز زمردی کیفیتی مجلل به فضایی می‌بخشد که غیرقابل انکار جاودانه است. در اینجا در مورد تغییرات اقتصادی این آشپزخانه بیشتر بدانید.

کابینت های آشپزخانه خود را به رنگ زرد آفتابی رنگ آمیزی کنید و احساس کسالت در صبح به گذشته تبدیل خواهد شد. این فضای پرانرژی توسط استودیوی معماری و طراحی داخلی هندریکس چرچیل، گرمای بصری را می‌افزاید که می‌تواند صبح‌های سخت را روشن کند.

انتخاب کابینت‌های زرد نئون به جسارت طراحی سالمی نیاز دارد. جایگزین؟ سایه ملایم تری که در آستانه خنثی قرار دارد. ما دوست داریم که چگونه ملیسا مک کال، طراح ساکن اورگان، کمدهای سنتی این آشپزخانه را با پوششی از رنگ زرد کره ای به روز کرد.

Applegate Tran Interiors مستقر در کالیفرنیا تمایل زیادی به تزریق رنگ های پررنگ و برقی به فضا دارد بدون اینکه زیاده روی کند. این آشپزخانه مدرن با یک کلبه نارنجی نئون داخلی فضای کلاسیک را در نوع خود بی نظیر می کند. رنگ بنجامین مور را اینجا پیدا کنید.

قدم زدن در این فضای آشپزی پر از پاستل توسط شرکت طراحی مستقر در بریتانیا، کریستوفر پیترز، صبح هر کسی را کمی روشن‌تر می‌کند.

جزیره آشپزخانه چشم نواز که با سایه ملایم بنفش رنگ آمیزی شده است به بقیه قسمت های داخلی اجازه می دهد خاموش بمانند.

  • منابع:
    1. These Drool-Worthy Kitchens Make a Case for Colourful Cabinets