شکلات گورخری کم کالری تر از سیب است !

خوردن شکلات گورخری شما را لاغر نگه می دارد، بر اساس مطالعه ای که روی بیش از 1000 نفر انجام شد، افرادی که به طور منظم شکلات می خورند، لاغرتر هستند.

محققان که نتایج خود را منتشر کردند، دریافتند افرادی که چند بار در هفته شکلات می‌خورند، به‌طور میانگین لاغرتر از افرادی هستند که گاهی اوقات آن را مصرف می‌کنند حتی پس از در نظر گرفتن سایر مواد غذایی در رژیم غذایی‌شان. .

مصرف بیش از حد آب نبات ترش و مواد مضر در غذاهای فرآوری شده منجر به چاقی، ضعف ایمنی، سرماخوردگی و سرفه مکرر، دیابت، افسردگی، اضطراب، ADHD و مشکلات دندانی شده است.

اگر بچه های ما متحرک و فعال باشند، می توان با این اثرات بد مقابله کرد. ما باید زمان تماشای صفحه نمایش آنها را کنترل کنیم و آنها را تشویق کنیم که در ورزش، رقص و کارهای خانه شرکت کنند.

شکلات

والدین باید قبل از خرید هر ماده غذایی خود را آموزش دهند و برچسب مواد را به دقت مطالعه کنند. اما تمام آنچه گفته شد و انجام شد، آب نبات این قدرت را دارد که لبخندی بر لبان شما بیاورد.

اگر احساس ناراحتی می‌کنید، یک آب نبات می‌تواند به تغییر آن کمک کند. شما می توانید آن اخم را فقط با یک لقمه آب نبات به لبخند تبدیل کنید.

یک آب نبات در روز خسته کننده را دور نگه می دارد! ما نمی‌توانیم سلامت روانی فرزندمان را نادیده بگیریم، به‌ویژه زمانی که به دلیل بیماری همه‌گیر، زندگی محدودی داریم.

آب نبات را دوست دارید؟ در اینجا چند جایگزین سالم و خوشمزه برای این خوراکی شیرین آورده شده است

به خود و فرزندانتان میوه و سبزیجات فراوان بدهید تا هوس ما برای شیرینی کمتر شود. فیبر موجود در میوه‌ها باعث می‌شود که انرژی به آرامی آزاد شود و بالا و پایین‌های مربوط به اقلام شیرین تصفیه‌شده را احساس نکنیم.

بنابراین، مطمئن شوید که پنج روز خود را دریافت می کنید و با یک وعده آب نبات به خود پاداش دهید!

به کودکان می توان توت خشک، خرما، زردآلو که کاملاً شیرین و سیر کننده هستند پیشنهاد کرد. ما همچنین می‌توانیم خود را با گلوله‌های بلیسی که با کاکائو، میوه‌های خشک و آجیل درست شده‌اند سیر کنیم.

اگر خوب جستجو کنیم، می‌توانیم برخی از مارک‌های آب نبات را پیدا کنیم که با استفاده از جایگزین‌های سالم‌تری ساخته شده‌اند که به سلامتی شما آسیبی نمی‌رسانند.