عرق نعناع صادراتی برای خانم ها واجب تر از نان شب است !

نوشیدن عرق نعناع صادراتی ممکن است شدت و طول دردهای قاعدگی را کاهش دهد زیرا نعناع فلفلی به جلوگیری از انقباض عضلانی کمک می کند.

با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. در مطالعه دیگری، مشخص شد که رایحه درمانی با روغن نعناع به طور موثرتری نسبت به دارونما در افرادی که در مرکز قلب و عروق بستری شده اند، بروز خستگی را کاهش می دهد.

در برخی از مطالعات نشان داده شده است که روغن نعناع باعث تسکین خستگی ذهنی و جسمی می شود، اما تحقیقات به طور خاص در مورد چای نعناع وجود ندارد

ممکن است به تسکین دردهای قاعدگی کمک کند، از آنجایی که نعناع فلفلی به عنوان شل کننده عضلات عمل می کند، ممکن است دردهای قاعدگی را تسکین دهد.

در حالی که چای نعناع فلفلی در این زمینه مطالعه نشده است، ترکیبات موجود در نعناع فلفلی علائم را بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بر روی 127 زن مبتلا به پریودهای دردناک، کپسول های عصاره نعناع به اندازه یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی در کاهش شدت و مدت درد موثر بودند.

عرق

اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما ممکن است چای نعناع نیز اثرات مشابهی داشته باشد.

ممکن است در برابر عفونت های باکتریایی مفید باشد، در حالی که هیچ مطالعه ای در مورد اثرات ضد باکتریایی چای نعناع وجود ندارد، روغن نعناع به طور موثر باکتری ها را از بین می برد.

در یک مطالعه، روغن نعناع فلفلی را از بین می برد و از رشد باکتری های معمولی منتقل شده از طریق غذا از جمله لیستریا و سالمونلا در آب آناناس و انبه جلوگیری می کند.

روغن نعناع همچنین انواع مختلفی از باکتری ها را که منجر به بیماری در انسان می شوند، از جمله استافیلوکوک و باکتری های مرتبط با ذات الریه می کشد.

علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که نعناع چند نوع باکتری را که معمولاً در دهان شما یافت می شود کاهش می دهد.

علاوه بر این، منتول همچنین فعالیت ضد باکتریایی را در برخی از مطالعات قدیمی‌تر لوله آزمایش نشان داده است.

مطالعات تایید می کنند که نعناع به طور موثر چندین نوع باکتری را مهار می کند، از جمله باکتری هایی که باعث بیماری های ناشی از غذا و بیماری های مسری می شوند.