فوم eva ارزان تر از یک تخم مرغ شد

سوالات متداول  در مورد فوم eva پلی اتیلن سلول بسته، بیایید نگاهی بیندازیم به چیزهای دیگری که باید در مورد فوم پلی اتیلن و کاربرد آن بدانید.

فوم پلی اتیلن سلول بسته چیست؟ فوم پلی اتیلن چیزی است که به عنوان فوم سلول بسته شناخته می شود. سبک وزن و از نظر ظاهر تقریباً شبیه پلاستیک است.

نمونه ای از آن نودل بار در تنظیمات استخر شنا است. این شناور، مقاوم در برابر مایعات از جمله آب، حلال ها و غیره است.

همچنین در تعدیل ضربه ها و ارتعاشات خوب است. فوم هنگام استفاده به عنوان ماده بسته بندی و عایق نیز بسیار خوب عمل می کند.

پلی اتیلن سلول بسته به طرق مختلف همه کاره است و می توان آن را در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها ساخت.

فوم

از شکل ورق گرفته تا سیلندر یا به عنوان لوله برای پوشاندن محصول دیگر استفاده می شود، این فوم سخت هم به عنوان ضربه گیر و هم به عنوان عایق عالی است.

تشکیل سلول بسته فوم همچنین به این معنی است که می تواند در برابر رطوبت مقاومت کند و بنابراین به عنوان یک ماده عایق حرارتی مهم است.

یکی دیگر از امکان جذاب این فوم این است که وقتی پلی اتیلن به شکل ورق است، می توان پلی اتیلن را با هم برش داد و لمینیت کرد.

تا بخش های ضخیم تر را برای استفاده به عنوان دستگاه شناور شخصی، درج مبلمان، بسته بندی سفارشی و برای هر چیزی که نیاز به پشتیبانی اضافی دارد ساخته شود.

ما سوالات زیادی در مورد نحوه استفاده از فوم پلی اتیلن بهترین دریافت می کنیم. همانطور که سؤالات را دریافت می کنیم، آنها را در اینجا اضافه می کنیم تا همه بتوانند از دانشی که در طول سال ها در به دست آورده ایم بهره مند شوند.

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید تا مستقیماً از ما بپرسید. ما بسیار مفید هستیم حتی اگر خودمان مجبور باشیم این را بگوییم.

ما از همه سؤالات استقبال می کنیم، صرف نظر از اینکه سؤال یا مشکل شما چقدر احمقانه است، ما هیچ سوالی را احمقانه نمی دانیم و می دانیم که همه ما باید در مورد فوم از جایی شروع کنیم. و از آن استفاده می کند.