قیمت خرید ماست چکیده شیرین

ماست چکیده شیرن شده با کیفیتی عالی و طعم خاصی که دارد از اعضای اصلی سفره هر ایرانی شده است. قیمت مناسب و طعم خوب این ماست موجب شده است که افرادی که قصد خرید ماست دارند در میان انواع ماست، نوع چکیده و شیرین شده آن را انتخاب کنند.
یکی از یهترین فرآورده های لبنی که مصرف عمده ای در میان مردم دارد ماست است. ماست از تخمیر شیر به دست میآید و انواع مختلفی از آن تولید میشود. ماست چکیده، ماست موسیر، ماست کم چرب و ماست پرچرب انواع معمول ماست هستند. در ماست همانند دیگر فرآورده های لبنی کلیسم، فسفر، ریبوفلاوین، و ویتامینهای گروه B وجود دارد. در میان همه فرآورده های لبنی ماست جایگاه ویزه ای دارد، مصرف روزانه یک لیوان از آن میتواند برای سلامت استخوانها بسیار مفید باشد و از پوکی استخوان در بزرگ سالی جلوگیری کند.
تفاوت ماست چکیده با ماست معمولی
مصرف ماست در کنار غذا میتواند به هضم و جذب غذا در معده کمک فراوانی کند. وجود اسید لاکنیک موجود در ماست برای هضم غذا بسیار موثر است و به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان تغذیه ای اعتقاد دارند که همواره باید در کنار مصرف هر نوع غذایی از ماست استفاده شود.
ماست چکیده نوعی ماست است که آب موجود در آن گرفته شده و غلیظ شده است. زمانی که آب ماست گرفته میشود به همراه آن مقداری از ویتامین های گروه B موجود در ماست به همراه آب خارج میشوند. البته این بدان معنا نیست که ماست غلیظ شده و چکیده خواص کمتری داشته باشد، اتفاقا کلسیم و دیگر خواص درون ماست چکیده از ماست معمولی بیشتر است و این ماست پروتئین بالاتری دارد. برای افرادی که کم اشتها هستند مصرف کاست چکیده میتواند به دلیل پروتئین بالاتر مفید باشد.
خرید ماست چکیده برای افرادی که اضافه وزن دارند توصیه نمیشود مگر اینکه این ماست از نوع کم چرب باشد.
منبع: فروشگاه لبنیات ایران