لامپ کم مصرف 40 وات دلتا سمی است

برخلاف لامپ های سنتی، لامپ کم مصرف 40 وات دلتا در دمای پایین کار می کنند و خطر سوختگی یا آتش سوزی در خانه یا محل کار شما را کاهش می دهند.

این باعث می شود که نصب و استفاده از نور لامپ کم مصرف بسیار ایمن تر باشد. برخی از لامپ کم مصرف ها به گونه ای طراحی شده اند که از منابع تغذیه و پریزهای مشابه انواع لامپ های قدیمی استفاده می کنند.

و می توانید خودتان آنها را تغییر دهید. با این حال، کورکورانه به وضعیت نزدیک نشوید مزایای کار با یک برقکار خبره را برای جلوگیری از هر گونه حادثه و دور نگه داشتن شما از آسیب در نظر بگیرید.

بسیاری از لامپ کم مصرف قابل تنظیم هستند، اگر نتوانید سیستم روشنایی خود را کم نور کنید، آسایش و انرژی را از دست خواهید داد. دیمرها به شما این امکان را می دهند که نورها را زیر 100 درصد خروجی تنظیم کنید. هرچه این درصد کمتر باشد، پس انداز شما بیشتر است.

لامپ

به استثنای لامپ های رشته ای، اکثر انواع لامپ های سنتی را نمی توان کم نور کرد.حتی اگر لامپ های رشته ای مناسب کم نور باشند، باز هم ناکارآمد هستند.

لامپ کم مصرف ها به شما امکان می دهند روشنایی را تنظیم کنید در حالی که بیش از 80٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنید.

مفهوم برداشت نور روز بسیار امیدوارکننده است، حسگرها برای اندازه گیری میزان نور طبیعی در دسترس استفاده می شوند و لامپ کم مصرف ها بر این اساس کم نور می شوند.

به این ترتیب، آنها تنها زمانی با روشنایی کامل کار می کنند که نور روز در دسترس نباشد. لامپ کم مصرف ها بر کیفیت نور تمرکز می کنند.

اگر نمی توانید تفاوت بین اشیاء سفید و خاکستری را در عصر تشخیص دهید، مقصر اصلی می تواند لامپ های فعلی شما باشد. حقیقت این است که لامپ ها به گونه ای طراحی نشده اند که طیف کامل نور مرئی را ارائه دهند.

با فناوری روزافزون، لامپ کم مصرف ها رنگ را بهتر از نمونه های قبلی خود نشان می دهند و به شما کمک می کنند تا رنگ اجسام را تشخیص دهید و در عین حال در انرژی صرفه جویی کنید.