ماست پرچرب خانگی دبه ای صنعتی

ماست یک محصول پر مصرف در سبد غذایی است و طرفداران زیادی در بین بزرگ و کوچک دارد و بیشتر به همراه غذا مورد استفاده می گیرد. ماست یک محصول پر خاصیت است و مصرف آن خواص فراوانی به بدن می رساند و به دلیل کلسیم بالا برای استحکام استخوان های بدن مورد استفاده قرار می گیرد و از پوکی استخوان در بزرگ سالی جلوگیری می‌کند. ماست خانگی ماستی طبیعی و ارگانیک است و از شیر طبیعی و تازه تولید می شود و تمام ویتامین های آن حفظ شده است اما ماست صنعتی در کارخانه به دلیل استفاده از مواد نگهدارنده از کیفیت لازم برخوردار نیست و مانند ماست خانگی طبیعی و ارگانیک نیست ماست پرچرب خانگی بسیار خوش طعم و با کیفیت است و از شیر تازه و با کیفیت بدون افزودن مواد شیمیایی تولید و عرضه می شود برای خرید ماست خانگی پر چرب به صورت دبه ای از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا محصول با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

ماست پرچرب خانگی دبه ای صنعتی

فروش ماست پرچرب

فروش ماست پرچرب ماست جز لبنیات پر فروش است. بیشتر کودکان علاقه ی خاصی به مصرف ماست به همراه غذا دارند. مصرف ماست کمک فراوانی به رشد و استحکام استخوان ها در کودکان و نوجوانان می کند و برای افراد سالمند نیز مفید است و از شکستن استخوان ها جلوگیری می کند. ماست سرشار از خاصیت است و دارای انواع مختلفی از ویتامین ها از جمله ویتامین A، B, D, E دارد و دارای انواع مختلفی از املاح معدنی از جمله کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن ، روی ، انواع ویتامین های گروه ب از جمله اسید فولیک، ریبوفلاوین، اسید لاکتیک و… است بدن ما برای حفظ سلامتی روزانه به مقدار زیادی کلسیم نیاز دارد که با مصرف انواع مختلفی از لبنیات بر طرف می شود برای جذب بهتر کلسیم ویتامین دی بدن باید نرمال باشد تا کلسیم مورد نیاز بدن برطرف شود .ماست جز یکی از بی ضررترین نوع از انواع لبنیات است و از ماست استفاده ی زیادی در صنعت آشپزی می کنند و از آن برای تهیه ی انواع مختلفی از ته چین، ماست و خیار، دوغ، انواع دسر ماست، برای تهیه ی کیک و… مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز تهیه ی ماست خانگی پر چرب

  • شیر پر چرب ۴ لیتر
  • ماست برای مایه یک پیمانه

برای تهیه ی ماست ابتدا به چند لیتر شیر پر چرب احتیاج دارید. بعد از خرید، شیر را بر روی شعله ی متوسط قرار دهید تا شیر به جوش آید بعد از به جوش آمدن شعله را کم کنید تا به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه ی دیگر بجوشد تا آب اضافی شیر تبخیر شود تا ماست غلیظ و سفت شود بعد از گذشت زمان مد نظر شیر را در دمای محیط قرار دهید تا شیر به دمای مناسب برسد. برای اضافه کردن مایه ماست دمای شیر باید به گونه ای باشد که انگشت دست را نسوزاند اما احساس داغی کنید بعد از اضافه کردن مایه ماست شیر و مایه را با هم مخلوط کنید تا یک دست شود و ظرف حاوی مواد را در جای گرم قرار دهید و با استفاده از یک پتو یا حوله ظرف را بپوشانید تا گرمای آن خارج نشود و ماست ببندد و بعد از گذشت ۵ الی ۶ ساعت ماست را در یخچال قرار دهید تا خنک شود. برای سفت تر شدن ماست یک روز ماست را نبرید تا ماست آب نیاندازد و بعد از گذشت زمان مناسب ماست را استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مصرف ماست خواص فراوانی به بدن می رساند و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. از ماست برای درمان اسهال که بر اثر باکتری به وجود آمده است استفاده می کنند و به دلیل باکتری های مفید در ماست کمک می‌کند تا بیماری فرد بر طرف شود ماست کمک فراوانی به کمبود کلسیم بدن می کند و کلسیم بیشتری نسبت به شیر دارد و به دلیل کلسیم موجود در ماست مصرف آن به استحکام استخوان و دندان ها کمک می کند و باعث سلامتی دهان و دندان می شود. برخی افراد به شیر آلرژی دارند که می‌توانند از طریق مصرف ماست کلسیم و ویتامین های لازم برای بدن را تامین کنند. ماست سبک و زود هضم است و هیچ آسیبی به معده و روده وارد نمی کند و باعث تقویت روده می شود.افراد دیابتی می توانند با خیالی راحت و آسوده از ماست استفاده کنند . از ماست می توانید به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. ماست یک آبرسان قوی برای پوست صورت است و باعث شادابی پوست صورت می شود. ماست پر چرب یک محصول مناسب برای افزایش وزن در کودکان است و چربی های مفید را به بدن می رساند.

شرکت پخش ماست پر چرب را از شیر تازه و ارگانیک تولید و عرضه می کند. تولید کننده بدون افزودن مواد شیمیایی و مضرر ماست طبیعی و ارگانیک تولید می کند و محصولات خود را در بسته بندی های مختلف بسته بندی و در بازار عرضه می کند. طعم ماست این شرکت بسیار لذیذ و خوشمزه است ماست تولید شده در این فروشگاه سفت و غلیظ است و کیفیت ماست در این شرکت قابل مقایسه با هیچ فروشگاهی نیست .برای خرید ماست از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم و به دور از دست واسطه ها و دلالان به فروش می رساند تا با دست به دست شدن محصول قیمت محصول افزایش نیابد و محصول با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد. این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند و آماده ی همکاری با عمده فروشی ها و خرده فروشان است. برای خرید ماست پرچرب به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصول ارگانیک و طبیعی تحویل بگیرید .برای خرید ماست پرچرب قیمت محصول را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید سپس با خیالی راحت و آسوده از فروشگاه ما خریداری کنید و با خرید از فروشگاه ما و فروش محصولات خود سود خوبی حاصل کنید و با یک بار خرید از فروشگاه ما و دیدن کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن مشتری دائمی محصولات ما خواهید شد. رضایت و خشنودی مشتریان باعث رضایت و خرسندی شرکت ما است.