مایع دستشویی 10 لیتری باعث افزایش قیمت دلار شد

با این حال، زیرساخت‌های شستشوی دست‌ها به تنهایی مزایای بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی مرتبط با شستن دست‌ها را به همراه نخواهد داشت.

این به این دلیل است که شستن دست ها با صابون به ندرت به همان اندازه که لازم است انجام می شود، حتی زمانی که آب و صابون در دسترس باشد.

همانطور که توسط مشارکت جهانی شستشوی دست بیان شده است، تلاش‌های تغییر رفتار برای اطمینان از تبدیل شدن شستن دست‌ها با صابون به یک عادت در بین جمعیت‌ها حیاتی است.

مایع دستشویی 10 لیتری دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشد و کیفیت خوبی دارد.

این دقیقاً تمرکز کار One Drop با شرکای ما است: ترویج تغییر رفتار بهداشتی، به لطف رویکرد اجتماعی هنر برای تغییر رفتار TM (SABC) ما، که تکمیل کننده ساخت زیرساخت، تقویت محیط توانمند، و تضمین عرضه محصولات حیاتی است.

مایع دستشویی

ساخت صابون مایع دست

ساخت صابون دست مایع سه مرحله دارد: پختن مواد، آزمایش شفافیت و صابون سازی کامل، و مایع کردن خمیر صابون به چیزی که به عنوان صابون مایع تشخیص می دهید.

هر مرحله زمان می برد، به خصوص قدم اول و سوم.

وقتی می گویم زمان، بهتر است یک آخر هفته را برای این پروژه در نظر بگیرید.

برخی از سازندگان صابون مایع این تجربه را دارند که می‌توانند همه آن را در یک بعد از ظهر درست کنند، اما من فکر نمی‌کنم این برای بیشتر آنها واقع بینانه باشد.

انتظار داشته باشید که زمان بیشتری طول بکشد، و در هنگام ساخت صابون مایع دست وقت خود را صرف کنید و نتایج بهتری خواهید داشت.

بیشتر دستور العمل های صابون من برای دسته های کوچک صابون با فرآیند سرد است.

تقریباً یک ساعت یا کمتر طول می کشد تا آنها را بسازید و پس از آن یک ماه در حالی که آنها خوب می شوند آنها را فراموش می کنید.

از آنجایی که ساخت صابون مایع زمان بیشتری می برد، این دستور پخت نسبتا بزرگتر است.

به این ترتیب یک بار زمان صرف می کنید و صابون کافی برای دوام چند ماهه یا بیشتر دارید.