مدارس به دنبال جایگزین کردن قهوه با خوراکی دانش آموزان

این بیشتر به نفع چه کسی است؟
بسیاری از فرصت‌های آموزش الکترونیکی قهوه برای متخصصان و مشاغل قهوه هدف قرار می‌گیرند. با این حال، تقاضای رو به رشدی از طرف علاقه مندان به طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه روزمره نیز وجود دارد.

ادوین می گوید همه علاقه مندان به قهوه می توانند از دوره های آنلاین بهره مند شوند. او معتقد است که نوآوری در آموزش قهوه نه تنها برای یادگیرنده، بلکه برای صنعت گسترده تر نیز مفید خواهد بود.

او می‌گوید: «اگر آموزش آنلاین به این معنی است که مناطق مختلف در سراسر جهان در مورد آنچه در کشورهای دیگر کار می‌کند یا کار نمی‌کند یاد می‌گیرند، پس این فقط یک چیز خوب است.»

در همین حال، کارل احساس می کند که آموزش آنلاین برای شومیز یقه کراواتی که برنامه های شلوغ و غیرقابل پیش بینی دارند و همچنین کسانی که نمی توانند برای اهداف تحصیلی سفر کنند، عالی است.

در حال حاضر، چهار دوره توسط PDG Education ارائه می شود. Katie Thompson از Artisan Coffee School میزبان دو دوره تکنیک پیشرفته دم کردن در دم کردن دم کرده و غوطه وری است، در حالی که دوره Edwin بر باز کردن کافی شاپ شخصی شما متمرکز است.

در همین حال، کارل یک دوره مقدماتی برای زنجیره تامین قهوه برای لاغری شکم و پهلو ارائه می دهد. با این حال، هر دو مربی روی محتوای بیشتری برای دانشجویان آینده کار می کنند.

کارل می‌گوید که دوره‌های آتی او طیفی از موضوعات، از جمله تجارت قهوه، اقتصاد قهوه، سیاست توسعه قهوه و منبع‌یابی آگاهانه قهوه را پوشش خواهند داد.

ادوین توضیح می دهد که طرف تجاری اندازه لباس بافتنی نوزاد را جذاب می داند. به نظر او مردم به همان اندازه که به دانش قهوه نیاز دارند به مهارت های تجاری نیز نیاز دارند.

او می‌گوید: «مهارت‌ها برای مهمان‌نوازی بسیار خاص هستند، بنابراین دوره‌هایی که در اطراف آن‌ها برگزار می‌شود واقعاً مرا هیجان‌زده می‌کند. «علاوه بر این، من فکر می‌کنم [آموزش قهوه] در مورد توسعه دوره‌هایی است که جذابیت جهانی دارند و می‌توانند در عین حال واقعاً تفکر برانگیز باشند. بنابراین، این فضا را تماشا کنید!»

  • منابع:
  1. Online education in the coffee sector: An overview
  • تبلیغات:
  1. ماده معدنی سنگ قیمتی
  2. گزارشی درباره کت
  3. نماد کت سفید را بدانید
  4. تکنیک های انتخاب مبل و صندلی