مردی که می تواند با بطری پلاستیکی و وسایل پلاستیکی اشپزخانه کاردستی درست کند

همچنین لازم به ذکر است که 14 درصد از شرکت کنندگان در مورد آلودگی میکروبی و 12 درصد نگرانی در مورد آلودگی شیمیایی داشتند. هنگامی که یک آزمون کای دو برای درآمد ساکنان و نحوه در نظر گرفتن هزینه بطری پلاستیکی استفاده شد، مقدار p 0.006 مشاهده شد.

از این رو، این نشان می دهد که تفاوت معنی داری بین درآمد پاسخ دهندگان و باورهای آنها در مورد هزینه جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه وجود دارد. در امارات مشاهده شده است که ساکنان آب لوله کشی را برای آشامیدن مناسب نمی دانند، همانطور که در مطالعه دیگری نیز مشاهده شد، که در آن اکثر پاسخ دهندگان (76.9٪) اظهار داشتند که هرگز از آب لوله کشی برای مصارف آشامیدنی استفاده نکرده اند.

شایع ترین دلایل این روند نیز مشابه بود، از جمله طعم، آلودگی باکتری ها، بو، رنگ، دما و ترکیب اشتباه مواد معدنی. نظرسنجی دیگری که در امارات متحده عربی انجام شد همچنین نشان داد که اکثر شرکت کنندگان (87٪) به دلایل مشابه با موارد ذکر شده در بالا از تولیدی ظروف پلاستیکی برای مصارف شخصی استفاده می کردند.

اکثر پاسخ دهندگان (69%) اعتراف کردند که نگران آلودگی محیط زیست ناشی از بطری های پلاستیکی یکبار مصرف هستند. با این حال، 11 درصد نگران نبودند و 19 درصد از این موضوع اطلاع کافی نداشتند.

P-value آزمون کای اسکوئر زمانی که برای جنسیت و نگرانی‌های مربوط به آلودگی محیطی اعمال شد 01/0 بود، بنابراین فرضیه صفر رد شد – به این معنی که آگاهی زیست‌محیطی بین پاسخ‌دهندگان مرد و زن تفاوت معنی‌داری داشت.

هنگامی که این آزمایش برای نگرانی‌های مربوط به آلودگی محیط زیست و شیوه‌های بازیافت اعمال شد، مقدار p برابر 0.02 بود که دوباره کمتر از 0.05 است. بنابراین، فرضیه صفر رد شد، به این معنی که نگرانی پاسخ دهندگان در مورد آلودگی زیست محیطی به طور قابل توجهی با شیوه های بازیافتی که آنها دنبال می کردند متفاوت بود.

برای 40 درصد از شرکت کنندگان، خرید ظرف یکبار مصرف میوه که کمترین تأثیر مضری بر محیط زیست داشته باشد یا هیچ تأثیری نداشته باشد، بسیار مهم بود. علاوه بر این، نزدیک به 50٪ از شرکت کنندگان از تفاوت بین محصولات پلاستیکی 100٪ زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت بی اطلاع بودند.

تقریباً همین نسبت در همه گروه های سنی محقق شد. علاقه مصرف کنندگان به محصولات پلاستیکی سازگار با محیط زیست در حال حاضر به دلیل گستره کوچک محصولات موجود از پلاستیک سازگار با محیط زیست، کمبود تجربه و قیمت بالا محدود است.

  • منابع:
  1. A Survey on the Use of Plastic versus Biodegradable Bottles for Drinking Water Packaging in the United Arab Emirates
  • تبلیغات:
  1. کنسانتره میوه ضد خارش پوست است
  2. راز موفقیت زندگی در مریخ در چه بود
  3. اثرات سلامتی مصرف شیر گاو در نوزادان تا 3 سال
  4. حوله را می توانید بجای پتو استفاده کنید