میوه خشک پوملو بهترین خوراکی برای کودکان در مدرسه می باشد

اگرچه تقریباً تمام میوه های تازه را می توان خشک کرد.

اما تصور رایج در این دسته فقط غذاهای غنی از چربی و متعلق به مجموعه آجیل ها مانند فندق، دانه کاج، بادام زمینی، بادام، پسته و گردو را شناسایی می کند.

میوه خشک پوملو دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و می توان برای مراسمات عید استفاده نمود.

این نوع میوه خشک علاوه بر اشتراک غنی بودن در لیپیدها، دارای پروتئین، ویتامین و مواد معدنی متوسطی است.

در مقایسه با دانه‌های روغنی، میوه‌های خشک گلوسیدیک سرشار از قند و چربی کم (مانند زردآلو، آناناس، سیب، انگور، موز، خرما، آلو، انجیر، زغال اخته، انبه و غیره) هستند.

این ویژگی آن را در صورت تقاضای کالری “محور کننده” مناسب می کند، اما (به لطف وجود فروکتوز به جای گلوکز) با تأثیر کم بر سطح انسولین.

میوه خشک

به طور کلی همچنین سرشار از پروتئین، میوه خشک روغنی در عوض یک غذای اساسی در رژیم غذایی گیاهخواران و ورزشکاران است.

علاوه بر این، به دلیل غنی بودن از فیبر و محتوای عالی اسیدهای چرب مونو و چند غیراشباع (که بیش از همه در گردو وجود دارد)، یک عمل محافظتی در برابر بیماری های به اصطلاح سلامتی (دیابت، کلسترول خون و چاقی) انجام می دهد.

میوه خشک: تمام خواص خارق‌العاده آن را کشف کنید آیا می‌دانستید که در ایتالیا، پسته هر دو سال یک‌بار و به‌طور سنتی به صورت عجیب و غریب برداشت می‌شود؟

مصرف پسته از زمان های قدیم رایج بوده است: بقایای فسیلی پسته نیز یافت شده که قدمت آن به قرن هشتم قبل از میلاد باز می گردد.

در حقیقت، منشأ این میوه خوشمزه کاملاً مرموز است. دقیقاً پسته ورا، رایج ترین نوع پسته، از کجا می آید؟

از سوریه؟ یا از دورترین ترکمنستان؟ در ایتالیا، به لطف ترافیک تجاری رومی ها وارد شد.

امروزه، تقریباً به طور انحصاری در سیسیل، در منطقه برونته رشد می کند. در حال حاضر بزرگترین تولید کننده پسته در جهان ایران است.