پسته حسینی قم لب شما را حجیم و بی نیاز از تزریق می کند !

در مصرف پسته حسینی قم دقت ویژه داشته باشید زیرا اغلب با آفت کش ها و حشره کش ها درمان می شود تا از حملات آفات و حشرات محافظت شود.

مصرف آفت‌کش‌ها بدون تمیز کردن کامل پسته ممکن است باعث استفراغ، اسهال، حالت تهوع و سایر واکنش‌های آلرژیک شود.

افزایش خطر آکریل آمید، برشته کردن پسته خطر ابتلا به آفلاتوکسین و باکتری سالمونلا را کاهش می دهد، اما در طول فرآیند برشته کردن پسته، آکریل آمید تشکیل می دهد.

آکریل آمید یک سرطان‌زای احتمالی است که ممکن است خطر ابتلا به سرطان را در انسان افزایش دهد.

خطر بالای منگنز، پسته حاوی منگنز است، یک ماده معدنی کمیاب که به تشکیل بافت‌های همبند کمک می‌کند، به جذب کلسیم کمک می‌کند.

پسته

قند خون را تنظیم می‌کند، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها را متابولیزه می‌کند و عملکرد صحیح غدد تیروئید را تقویت می‌کند. اما منگنز بیش از حد ممکن است باعث سردرد، لرزش، کاهش اشتها، گرفتگی عضلات پا، توهم و اختلالات عصبی شود.

غذاهای غنی از منگنز برای افراد مبتلا به پارکینسونیسم، هیپرمنیزیمی، پلی سیتمی و بیماری های مزمن کبدی و غیره مناسب نیست. پسته را در حد اعتدال مصرف کنید تا از خطر اضافه منگنز جلوگیری کنید.

اگر منگنز کافی از رژیم غذایی خود دریافت می کنید یا از مکمل های منگنز استفاده می کنید، مراقب مصرف پسته خود باشید.

فیبر زیاد برای معده مضر است، خواص ملین فیبرهای غذایی موجود در پسته باعث بهبود حرکات روده و رفع یبوست و سایر مشکلات گوارشی مانند درد شکم، گاز، نفخ، نفخ و نفخ و غیره می شود.

با این حال، فیبرهای غذایی اضافی ممکن است روده را بیش از حد تحریک کرده و خطر اسهال را افزایش دهد. همچنین ممکن است باعث گاز روده، انسداد روده، درد شکم و جذب ضعیف مواد مغذی و غیره شود.

چند پسته در روز بخوریم؟ به طور کلی، خوردن یک مشت پسته یا حداکثر 1.5 اونس در روز بی خطر است. خوردن تعداد زیادی پسته در مدت زمان کوتاه ممکن است عوارض جانبی از افزایش وزن تا مشکلات کلیوی را به همراه داشته باشد.

آیا خوردن پسته می تواند شما را بکشد؟ پسته برای اکثر افراد بی خطر است و می توانند بدون هیچ مشکلی از پسته لذت ببرند.

با این حال، اگر به پسته حساسیت دارید، پسته ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک مانند درد شکم، حالت تهوع، گرفتگی، مشکل در تنفس، استفراغ، خارش در دهان، لب‌ها و زبان، مشکل تنفسی و غیره شود.