گچبری پیش ساخته پلی یورتان در گران ترین خانه های دنیا استفاده می شود

اگر در حال ساخت یک ساختمان چند طبقه هستید، با گچبری پیش ساخته پلی یورتان زدر زمان ساخت چندین بار صرفه جویی می شود.

گچبری حداقل در عرض 3 روز خشک شده و ته نشین می شود و به کار ساختمانی اجازه می دهد سریعتر حرکت کند. ترک های انقباضی را از بین می برد.

گچ های دیگر ممکن است با برخی ترک های انقباضی که پس از خشک شدن کامل سطوح ظاهر می شوند، ظاهر شوند. برای ارائه یک روکش صاف به دیوار، دیوار گچ سیمانی قبل از آماده شدن رنگ با گچ پوشانده می شود.

با گچ، احتمال ایجاد ترک های انقباض وجود ندارد، زیرا به طور خودکار به سطحی صاف با سطح صاف برای رنگ آمیزی می نشیند.

تاثیر کمتر بر محیط زیست، گچ های دیگر مانند گچ سیمانی نیاز به شن و ماسه از بستر رودخانه دارند که روش ساخت و ساز چندان سازگار با محیط زیست نیست.

گچ به طور طبیعی از آب دریا و دریاچه ته نشین شده و همچنین در بسترهای وسیع و ضخیم در کنار سنگ های رسوبی یافت می شود. از آنجایی که به طور مداوم توسط آب دریا و دریاچه ته نشین می شود، گچ احتمال تخلیه را دارد.

همچنین می توان آن را با استفاده از روش های مصنوعی ساخت. همچنین به هیچ وجه به سلامتی شما آسیب نمی رساند.

باعث مصرف کم آب می شود، گچ های دیگر مانند گچ سیمان به دوره انتظار طولانی تری نیاز دارند که باید با مقادیر زیادی آب روی دیوارهای پوشش داده شده تصفیه شود تا کاملاً خیس شوند.

با گچ، نیاز به تصفیه آن با آب وجود ندارد و در مصرف آب و زمان زیادی برای ریختن آب صرفه جویی می شود.

کشور ما هنوز در حال کار بر روی تکنیک های حفاظت از آب است و ما را در موقعیتی مسئول برای صرفه جویی در مصرف آب قرار می دهد. بنابراین، گچ به عنوان یک انتخاب ایده آل است زیرا آب کمتری مصرف می کند.

گچ در مقایسه با گچ سیمانی وزن سبک تری دارد و هنگام استفاده در طرح های کنسول و سقف های کاذب استحکام بیشتری می دهد.