خرید ماست فله کم چرب صنعتی

ماست صنعتی در ایران از لحاظ میزان چربی به چند گروه تقسیم بندی می شود؟ به چه افرادی توصیه می شود که از ماست کم چرب استفاده کنند؟ از چه راهی خرید ماست فله امکانپذیر است؟ تفاوت بازار فروش ماست کم چرب با دیگر انواع ماست چقدر است؟
ماست به عنوان محصول تخمیری شیر خام دارای ارزش غذایی بالایی است تا جایی که برای افرادی که بیماری عدم تحمل لاکتوز شیر را دارند و یا طعم طبیعی شیر خام مورد پسندشان نیست توصیه می شود ماست استفاده کنند.
ماست بطور طبیعی دارای کلیه مواد مغذی بکاررفته در ترکیب شیر خام می باشد شاید مهمترین عنصر غذایی ماست کلسیم و ویتامین های مفید آن می باشد.

ماست کم چرب یا پرچرب:
ماست تولید شده در کارخانه که مرسوم به ماستهای صنعتی هستند از لحاظ میزان چربی شیر, به دو نوع کم چرب و پر چرب طبقه بندی می شوند. ماستهای پرچرب صنعتی طرفداران خاص خود را دارند و بیشتر برای افرادی مفید است که مشکل افزایش میزان کالری در بدن را نداشته باشند, دارای تحرک کافی در طول روز باشند و همینطور بیشتر به افرادی توصیه می شود که مشکل کهولت سن را نداشته باشند. در این صورت بهتر آن است که ماست کم چرب صنعتی جایگزین ماست پرچرب شود.
خرید ماست کم چرب در تمام اقشار جامعه دارای محبوبیت ویژه ای است زیرا این ماست به علت نداشتن چربی زیاد مناسب برای تمامی افرادیست که بیماری خاص دارند و یا رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند و یا ممکن است هیچ کدام از موارد ذکر شده نباشد, فرد علاقه ای به مصرف محصولات پرچرب با قوام بالا را ندارد.
با توجه به رشد اضافه وزن در جوامع بشری و افزایش بازار فروش محصولات لبنی کم چرب, بسیاری از تولید کنندگان لبنیات در طی سالهای اخیر با شناخت بازار فروش, اقدام به توزیع ماست های کم چرب خود بصورت فله کرده اند. اصطلاح فله در مواقعی بکار برده می شود که خرید از کارخانه ها با توجه به نیاز مشتری انجام می شود و دارای بسته بندی خاصی نمی باشد.

اغلب ماست های فله ای بصورت دبه ای یا کیسه های چند کیلویی فروخته می شود. بازار لبنیات ایران امکان خرید مطمین ماست فله کم چرب را به بهترین شکل و آسانترین راه برای خریداران در سطح کشور فراهم خواهد کرد.
منبع: فروشگاه لبنیات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.